Puss

Oooookej länge sen jag uppdatera, menmen what to do liksom.
Praktiserar på ett annat ställe än Pontus nu, sääääääämsta jävla stället ever, så pratkiserar på ett annat ställe på Östermalm nu som min käre morbror fixade till mig. Är jätte nöjd, trivs jätte bra! Ca tre veckor kvar av praktiken denna gång sen back to school! 3an kommer fan gå fort asså.. sjuuuukt men skönt. 
OCH jag fyller fukking år på SÖNDAG!!!! Äntligen äntligen min tur, I know mupp men som jag längtat.
Så planerna på lördag är först middag på angis jobb Pizza hut sen föra hos angi sen Olearys eller något 00.00 haha! Sen nästa fredag ska jag firas for real! woooooop


Snögga vänner jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0