Okej.

Yeeey nu är lovet över... (Y) Men bara 4 veckor kvar till nästa oooopa!
Firandet för amanda och bella blev jätte lyckat tycker jag, dom fick jätte fina present och dom blev nöjda! En hel del skumpa och annan alkohol blev det också.. och en hel del spillande HEHE.
Nu är jag typ sjuk.. ont i halsen, förskyld och ont i huvudet.. fast det har  blivit bättre än igår! Kanske var för att alla typ drack ur samma champagne flaska i lördags....
Imorgon är det skola igen, var ledig idag så jäkla skönt! Nästa schema är vi lediga varje måndag fram till sommarlovet, rätt okej!! =)
I helgen vet jag inte vad som händer förutom att jag ska jobba på lördag 9-14, så det blir förmodligen utgång på lördag då! :) 





Bilder från i lördags!!
Update: Bilderna är liiiite för stora därför dom inte blir hela haha..

Kommentarer
Postat av: helene

hej! du har en klänning som är öppen på sidorna som andra linn lånade vart är den ifrån?

2012-03-08 @ 19:42:32
Postat av: Linn W

Den är från asos!

2012-03-12 @ 10:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0