ÅNGEST

Nu fick jag lite ångest, ska ej träna idag. Har SKIT ont i min cp handled igen, så jävla skumt det kommer o går hela tiden. Tränade igår o i måndags, ska träna imorgon och fredag.. det är iaf 4 dagar. Men får ångest iaf.
För de är min kost jag inte vet hur jag ska sköta haha?! Jag älskar ju mat så omöjligt att sluta äta.. :( och är i lingonveckan typ så lite svårt att hålla sig ifrån gottigheter. Hatar att vara tjej ibland.
Vad är de man ska äta för äckligt när man tränar? Sallad och lax typ? YUMMI..... jag vill ha pasta, bea, potatisgratäng..... hur fan klarar ngn som jag att gå ner i vikt hallå?? Haha omöjligt..
HELP ME HELP ME HELP ME


..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0