Time Will Prove Everything!

Är så taggad på allt som jag har framför mig!! Alla mina bästa tjejers 18års dag, MIN 18års fest, sommaren, magaluf förhoppningsvis, studenten mm!! Haaaapppy.
Kunde inte somna igår förns typ kl 1 för att jag låg o tänkte på allt och började planera.. haha åtta månader innan typ, men who cares :) Ska förhoppningsvis ha i Midgård, min älskade mormor ska ringa och kolla imorgon om dom har ledigt den dagen jag ska ha! Eftersom dom typ har fullt hela tiden så måste man typ ringa redan nu..
Fyller år på en söndag så tänkte ha på lördagen!! Kommer bli bääästa! Längtar så otroligt mycket!
Men till o börja med taggar vi till lördag!! Linnsis 18års firande! :)

PUSS från en lyyyyycklig tjeej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0