Heei

Nu sitter jag hos bella och vi har precis ätit typ.. jätte mycket o.n.y.t.t.i.g.t!! Och jag mår så illla nu, ångrar att jag åt allt det där fy! Menmen.. vi tränade iaf idag, någon dans typ. Och det var inte så kul, så nästa vecka kör vi gärnet!! Tycker det är fett skönt att träna nu allltså. =) 
Imorgon ska vi som sagt på tjejmiddag hos linn, SOM ÄR 18 FUCKING BARRE nu! *AVIS TJEJ* 
Har 8 månader kvar.. KUL. Menmen! Iaf, så ska vi äta middag där och föra sen får vi se vart kvällen för oss!
Ska sola imorgon också innan jag drar hem, och måste noppa mina ögonbryn -.- 
Äh fyfan vad jag mår illa nu!!! usch. Ska aldrig mer äta ngr godsaker.. he he
PUSSi


Bild från sommras


Haha bra bild


HAHAHA så jävla ful bild alltså













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0