Svaaar

Postat av: Janne

Har du någongång haft en trekant?

Svar: Nej
Postat av: Linnea<3

Hur kan du vara så fin? 
Vilken är din kändiscrush?
Har du IG i nåt ämne i skolan? 
Om du skulle bli skickad till en öde ö och få ta med dig tre saker, vad skulle det vara? :) 

Lite frågor från mig! 
Kramis! <3

Svar: Haha gullig du är! 
Jadu jag brås ju på mina föräldrar haha!
Hm.. Joel Kinnaman & Liam Hemsworth :)
Ja, idrott & naturkunskap för tillfället..
Hmm.. en kompis, något att äta och handduk tror jag haha!
Postat av: En kille

Hur gammal var du när du var liten?

Svar: Tror jag var tre!! ^^
Postat av: Bella

Vad tycker du egentligen om mig? ;)

Svar: haha det vet du redan baby!!! love you

URL: http://bloggbella.se
Postat av: Kungen

Saknar du Sipan?

Svar: NEJ
Postat av: jocke

Sex frågor så klart, dom är bäst :)

1: Vad är du bäst på i sängen? :D
2: Vad gillar du mest i sängen? ;D
3: Vilken ställning gillar du mest? :)
4: Hur gör man dig kåt ? hahah :)

Svar: 
1. Haha jadu jag har ingen aning faktiskt
2. Dom som borde veta det, vet det :)
3. Haha samma svar som på 2
4. Man ska kunna sin grej
Postat av:

vad är det dummaste du har gjort på fyllan?

Svar: hm.. jag har nog gjort rätt många saker men inget jag tänker skriva ut här
Postat av:

vem är din största kärlek

Svar: Just nu har jag ingen, men min familj och vänner hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0