Someday everything will all make perfect sense. So for now, laugh at the confusion smile through the tears and keep reminding yourself that everything happens for a reason.

Jaha nu har man två tattos då! Gjorde min andra igår.. gjorde ganska ont men inte lika ont som alla säger haha!
Gjorde på revbenen och min på foten gjorde fan ondare. Så jag är ganska nöjd :D liiiite grejer som ska schysteras (stavning?!) haha, sen ska jag förmodligen göra blommor ner på höften, en blomma som står för mamma en för pappa osv. :) men det får bli till nästa sommar!
Jag o amanda ska göra en tillsammans i Rhodos i sommar, på sidan av handen =)
Jag vill bara göra mer mer mer, typ beroende framkallande.. 


Min älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0