Sick

Jahapp, igår var de kul hos erica TILLS en viss grej hände. Men det löste sig tillslut på sätt o vis... Var nykter hela kvällen men känns som att jag är bakis haha sjukt, kul att min kropp typ har vant sig med att vara bakis på helgerna :):):) Men nuuu är jag sjuk.. kul! Ont i huvudet, ont i halsen, förkyld, mår illa.. menmen bara att kura om sig och tagga till valborg! SKA ut då, så är det bara :)
Är skiiiiiiiit taggad! Men ikväll och imorgon blir det bara lugnt, skönt. Sen imorgon ska jag amanda erica till centrum och köpa ngt hot att ha på sig på moooonday!
Jag ska även inviga mina svarta klackisar för första gången i år på måndag också, ska bli spännande! Eftersom sist jag använde dom ramlade jag av en buss och slog av en liiiten bit av min tand, HEHE. Så kanske vaknar utan tand på tisdag? ÄH det är det värt det, det är ju valborg riiiight ;) Haaaaha.
PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0