B0ring

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Har ej opererat mig ngn gång tror jag..
piercing: hål i öronen, naveln
sport: Gymnastik
husdjur: Kanin
semester: Oj det vet jag inte 
konsert: Lars Winnerbäck typ?
kärlek: Haha de vet jag ej

JUST NU:

äter du: Inget men snart blir det lasagne ;)
dricker du: Vatten
ska du: Snart äta sen plugga.. 
lyssnar du på: Rihanna
väntar du på: Att äta
tittar du på: Dataskärmen
har på du på dig: Jeans och blus

DIN FRAMTID:
barn: JA, minst två hihi
giftermål: Hm det vet jag faktiskt inte
karriär: Hm vet inte riktigt, något inom kock yrket?

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Kramar
kortare eller längre: LÄNGRE
snygg mage eller snygga armar: Mage
busig eller lydig: Buuuus

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Ja..
tappat bort glasögon/linser: Nej
brutit ett ben: Nej
rymt hemifrån: Japp haha
röntgats: Ja
krossat någons hjärta: Säkert
nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja
gråtit när någon dött: Ja... <3

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nej, men attraktion vid första ögonkastet.
gud: Ibland
mirakel: Ja
aliens: Nej
magi: Nej
ett himmelrike: Nja, men VILL tro på det
tomten: Haha ofc
änglar: Nej
transformers: Noope

BLANDAT:
är du kär i någon? -
önskar du att du bodde någon annanstans? Ja faktiskt, vill bo i stan. Jag och amanda i en egen lägenhet, det vore nååågot!
tycker andra att du är attraktiv? Haha det kan ju ej jag svara på
dricker du? Japp då och då
använder du droger? Nej
vilket schampo använder du? Olika!
vilken parfym använder du? Olika men just nu Rihannas nya parfym!
vad är du rädd för? HAJAR, naturkatastrofer, döden, att någon nära ska dö. 
gillar du att tvätta? Njaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0