Vart jag mig i världen väääääänder, står jag här med tomma händer

Ska snart lägga mig, har lite svårt att sova ikväll för att jag vakna typ 12 idag.. men men det går tillslut!
Ska till björkhagen imorgon då, ska mötas där halv nio tror jag att det var, chansar på det. Så ska möta emma i gull först så åker vi tsm och hopppar på jennys tåg! Låt denna tisdag gå fooort, slutar väl runt 4 eller nått. Sen ska jag hem, plugga lite, sen ska jag och amanda gå en promenad och sola! Så jag känner mig lite fräsch haha, så vi ska göra det nu lite innan helgen! :)
Det som får mig att gå till skolan och så nu är typ helgen haha, att tänka på det, och det funkar faktiskt!! ;D
Så testa det när ni är skoltrötta haha, längta efter helgen!
Så aa, jag skriver mer imorgon typ!
Pussen


Bild på mig och jonna för ett tag sen, som jag inte har träffat på typ HUNDRA ÅR!!! Miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0