Torsdag avklarad, nästan...

Sitter hemma i soffan nu och har precis ätit mellis hehe. Haha mellis vad fult men aa, hinner inte äta middag förren jag ska åka till jobbet. Börjar fem som sagt. Så denna dag är inte över ännu! Men ska bli chill att jobba ändå faktiskt. Lite caaaaash!
Och imorgon är det fredag IGEN. Känns som veckorna går jätte fort nu, NICE! Och då ska jag jobba tills nio sen får vi se vad som händer! Ska kanske till Tyresö igen. Men sen jobbar jag på lördag också, 9-14... mindre taggande! Så vill helst inte åka så långt bort om man inte kmr hem osv.. Så får see!!
Jag vill bara ha om två veckor, världens roligaste helg!! Förhoppningsvis! Men det går snabbt :) Snart är det väl 2012 helt plötsligt, haha skönt...
Idag hann jag inte sola och hinner inte imorgon heller med tanke på att jag måste fixa mig för kvällen redan INNAN jag börjar jobba.. pallar liksom inte åka hem vid nio o göra det! Så solar nog på lördag efter jobbet, då ska jag upp till centrum o shoppa något litet maybe! :D
Cya!


Haha liiiiiiten jag ser ut! 
2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0