Tisdag avklarad!

Sådärja, kom hem från skolan för ett tag sen. Så skönt! Skulle egentligen sluta typ fyra, men vi hade naturkunskapen ute idag och gick runt i skogen o så haha, så vi slutade mycket tidigare typ tio, så då var det liksom 3 timmar och 40 min kvar till nästa lektion.. så jag och emma åkte och käka på donken sen drog vi hem! Var ändå inte så viktigt med dom lektionerna vi hade kvar :) och imorgon har vi väl en rätt chill dag, bara tre lektioner. Idrott, svenska, samhälle :) Så känns rätt braaaa!
Ska snart dra o sola med amanda, sen ska jag sy in ett par jeans som jag ska ha på fredag för dom e för stora.. och ett par leggings! Sådeså.

Pussen





Hahaha lite random bilder! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0