Tisdag avklarad!

Jahapp, har precis gjort det jag ska på naturkunskapen tills imorgon så det känns nice!!
Idag har jag varit o solat med amanda o lite så, skönt som faen.
I helgen ja vad har jag gjort då? Jo jag har festaaaat, inte någon nyhet :) det var väl kul. Haha inte som jag ska ta upp här!
Och jag orkar fan aldrig svara på frågorna ni fråga, haha jag gör det ngn gång!
Längtar som fan till den 8 nu... tjejmiiiiiiiiiiiiddag, kul vi ska haaaa! Och ska köpa mina fina skoooor tills dess o en ny klänning, glad jag bliiiiiir!
Fan redan onsdag imorgon, denna vecka kommmer gå fort! NAJS. Sen efter helgen börjar inte jag förns onsdag :D så jävla skönt, så amanda kanske ska vara hemma med mig på mån o tis hehehe!
Ja, har inte så mkt mer o skriva nu troooor jag.


Pusseli
( jag och mickis för ett tag sen! :) )


Kommentarer
Postat av: mickis

men haha du kunde inte hittat nån bättre bild på mig

2011-09-15 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0