SET FIRE TO THE RAIN

Jahapp, vakna för en timme sen drygt, sen åkte jag och mamma och hämtade min klänning och freebra!! Och det satt perfekt när jag testade det! Så nöjd! Nu är det bara kilklackarna som fattas, och dom ska jag köpa imorgon! :D happyyyy!
Har precis smällt i mig donken.. så mår överdrivet illa nu. usch.
Men iaf, imorgon börjar jag skolan, ... har en chilldag, först idrott, sen två andra lektioner, men vi ska springa på idrotten....
Men imorgon lär gå rätt fort ändå! Så är det torsdag sen hahaa!!!
Idag ska jag färga min äckliga utväxt också, känns skönt. Sen måste jag sola imorgon och torsdag... annars börjar fan färgen gå bort!

Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0