Morning

"God morgon"! Vakna för en stund sen och har precis ätit frukost! Ledig idag som sagt, så skönt. Behövde det. Och imorgon! weeeei.
Jag har börjat drömma så skumma och läskiga saker alltså, i typ torsdagsnatt till fredagen, så drömde jag att jorden skulle gå under och att det började spricka i himmlen och allt var SÅ äkta och SÅ läskigt.
Sen inatt drömde jag att vi var ute med båten, så dök jag i så kom EN HAJ!! Och jag fick panik alltså.
Och det som är skumt är att dom två sakerna är bland mina STÖRSTA RÄDSLOR. 
Naturkatastrofer och hajar... Så vet inte riktigt vad det har för mening? Något läskigt iaf?.. scary.
Men iaf haha, idag ska jag vääl inte göra så mycket, plugga lite kanske. Sen imorgon MÅSTE jag sola och på torsdag eller nått! 
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0