Perfect

Tjaaaa! 
Har försökt att göra inlägg på mobilen, men det funkar inte?!?! förstår inte varför, irri.
Men iaf, helgen har varit bäääääst! I fredags var vi hos amadeus en stund sen på ngn fest i valla sen drog vi till en kompis, sen i lördags hade jag min tjejmiddag med mina bästa tjejor, jätte lyckat!! :D Så drog vi på ngn B fest i vh, sen till någon i sågen :) Så jag är ritkigt nöjd med denna helg!!
Igår åkte mamma in till sjukan.... för hon hade ont i njurarna, så det kanske är njursten :( det är det som inte är bra just nu, men annars är allt perfect! Men bella tipsade om ngt te som hennes mamma drack när hon hade de, så de ska förhopppningsvis hjälpa utan operation!
Snart ska jag åka till handen så ska jag och bellis äta ute sen sola! myyys!
Och imorgon ska jag till riksmuseet med klassen... kuuligt! 
Ciaaoo


Jag i lördags


Jag och jenny i lördags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0