GLAD CHEEEYY!

Tjosan! Sitter hemma efter en dag i skolan och en tripp till centrum, solade med bella och så! :) Ska sola imorgon och lördag också, innan tjejmiddagen! Fyller ju år imorgon men ska firas på lördag, men tjejmiddag hos mig med bästa tjejerna!!! Så taggad!!!
Imorgon ska jag också ut, men det ska inte bli lika hårt haha, utan vi KÖR på lördagen ;)
Och har båda mina outfits klara för både fredag och lördag, känns skönt! Ååh längtar tills denna tid imorgon och lördag!! Hoppas det blir en lyckad helg!
Har redan fått några presenter, en jätte fin väska,presentkort som slutade med en leopardmönstrad poncho, ett par tights och en halsduk, hudkrämer, smink, en tröja converse :D
Så aaa, tror inte jag hinner skriva imorgon :D men skriver väl på lördag eller nått!

Ps.
Förstår inte hur man kan vara så feg och falsk, och inte våga göra det man känner för.
Inte bara när det passar dig eller som sagt "ditt umgänge".
Du är för feg att vara dig själv helt enkelt. Pinsamt
Hoppas du tar åt dig när du ser detta ;)

PUSSEN!!


Loveu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0