I'll wait

Hejhej hemskt mycket hej!
Kom nästan preciiiiis ut från duschen så ligger i sängen nu och känner mig freeesch.. de e najs!
Idag har jag varit i skolan, rätt chill dag, hade bara två lektioner :) och sedan jobbade jag från 17-21! Så tjäna in lite ståålar gjorde man också!
Imorgon börjar jag åtta och slutar tjugo i två.. MEN måste vänta i skolan till 4 för har utvecklingssamtal då.. segt! Menmen!
Sen är det fan fredag snart igen, fan vad veckorna går fort nu! Sååå nice! Och som sagt ska vi va hos linn på fredag, eller har jag sagt det haha? Iaf vi ska vara där och äta middag vi tjejeeeer! Ska bli myyys! Vi ska shake shake som vanligt!
Och nu har mamma beställt tid till mig hos frissan också! :D ska göra mitt hår rött! :D asså inte rött rött.. utan, eller haha kan inte förklara! Det blir som det blir! Men ska iaf ha det till nyår! Så ska jag sola imorgon och fredag, börjar sola nu sakta men säkert till nyår ;) haha taggad tjeeej..
Kommer ha lite svårt att somna ikväll med tanke på att jag sov 17 TIMMAR inatt, somnade 18.00 och vaknade 11.00... haha trött tjej!
Men det var typ det jag hade med att komma idag, CIAO CIAO!


Bild från i lördags!
Mina gull!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0