Happy

Kom hem från skolan för ett tag sen.. när det var ljust och det börjar reeeedan bli mörkt! Sjukt asså.. mörka tider! Men mysiga :)
Idag ska jag amanda och tessan åka till centrum så ska jag lämna in en jacka och sen ska vi käka ute! Lite mys sådär!
Helgen har varit bra faktiskt, förutom lite onödiga saker! Menmen, folk som har för mycket fritid :)
Och snart är det fan jullov.. haha snart och snart men typ fem veckor? Shit vad tiden går snabbt alltså.. jag och emma snackade om detidag, vi har bara tre schema kvar sen är det typ sommarlov igen?! haha sjukt! Men skönt!
Vill attt tiden ska gå fort!!! För om 11 månader....... "bara", blir jag 18!! Längtar så jävla myycket.. hehe så kommer Linnsi där.. 3 månader kvar till hennes 18års dag! Man blir ju ledsen alltså.. :( haha men men! Men på hennes födelsedag eller dagen efter ska vi käka middag hos henne alla vi tjejer och fliiiippppaaaa sönder!! man blir som sagt bara myndig en gång ;) Och emma blir också 18 snart, nu i deceeember! avis!
Skönt att det här året är över snart iaf :) har inte varit ett så bra år, eller vissa saker.. 2011 blir ett riktigt drama år. Så ska bli skönt att få börja om på ett helt nytt åååå, 2012!! :) Och vi har redan planer för nyår, så kuuuul! Middag förmodligen hos mandis, sen en fest i vega typ! Silvertema ;) så får se hur det blir!
Men aa byeee byee!


Tumblr_luf5gzeg611qf18bvo1_500_large


Kommentarer
Postat av: linn

VA TAGGAD JAG ÄÄÄÄÄR!!!!! :-D :-D nyår o min födelsedag kommer bli bäääääst!! LOVE <3 <3

2011-11-14 @ 17:28:49
URL: http://linnnolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0