Ye

Tre frågor om förhållanden:

Är du singel? - Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Hmm.. jag vet faktiskt inte.
Hur många har du varit kär i? - Jag har nog bara varit kär i en. Robin.


Tio frågor om dig själv:

Namn? - Linn
När fyller du år? - 7 Oktober
Några piercingar? - Öron och naveln
Vad har du på dig just nu? - Linne och jeansleggins
Vilken årstid är bäst? - Lätt sommaren!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova ut, ligga och mysa en stund, sen gå upp och äta en god frukost!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Oj haha, kommer inte på ngt just nu.
Vad är du bra på? - Att inte tänka mig för innan jag säger något..
Vem älskar du mest på denna jord? - Familj, vänner och pojkvän.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon!

Nio frågor om idag:


Vad har du gjort ? - Gått i skolan en stund, ätit och suttit vid datan!
Vad ska du göra nu? - Chilla, plugga lite sen till amanda
Har du gjort något dåligt idag? - Nej
Vad har du ätit idag? - Pasta kyckling i skolan, en macka och fil till mellis!
Har du duschat idag? - Nej haha ska färga håret snart så då ska jag det!
Är du trött nu? - Nepp
Vad händer imorgon? - RÖÖÖÖÖJA!
Går du i skolan? - Aa
Har du varit i skolan idag? - Japp

Kärlek:

Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? - Ja
Är du romantisk? - Haha det vet jag faktiskt inte, kan väl om jag vill.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Haha men oj, om man ens kan kalla det "pojkvän" men det var nog Benis.
Hur länge höll det? - Haha till och från, men kommer inte ihåg hur länge. Men det var inte så seriöst direkt!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande

Förhållande:

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Hahahaha ja faktiskt, jag sofia och danne var tsm i typ trean lr nått.
Vem sov du senast bredvid?- Robin
Har du varit tillsammans med någon som är otrogen? - Nej tack gode gud.
När fick du din första kyss? När jag gick i fyran/femman tror jag.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Vet inte när dom blev tsm faktiskt!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Haha nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Ja om man var typ 60 och man visste att man skulle leva med den kärleken.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Haha vet jag faktiskt inte
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Det överraskar mig varje gång för jag har rätt blandad smak om man säger så... haha 

Fem frågor om dina vänner:

Vem är den galnast /roligast av dina vänner? - Amanda :)
Vem är snyggast av dina vänner? - Allihoppa är lika snygga!
Vem är mest partynisse? - Amanda haha
Vem är den du helst har filmkväll med? - Någon av mina närmaste iaf.
Vem av dina vänner är sötast? - Alla är lika söta

10 Frågor om din familj/släkt:


Vem står dig närmast? - Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja det har jag väl
Vem är farligast i din familj? - Haha no idea... pappa kanske.
Vem ser roligast ut i din familj? - Haha jag vet inte!
Vem är coolast? - Såklart jag?
Har ni något husdjur? - Nej.
Har du mest gemensamt med? - Mamma
Vem står för underhållningen? - Oj vet inte!
Vem sover du oftast med? - Robin

Annat:

Hur mår du just nu? -  Mår väl bra
Har du piercat dig? - Ja
Är du hungrig nu? - Nej!
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook och bloggen

Telefon/mobil:

Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Amanda 
Vem sms:a till dig senast? - Mamma
Vem sms:a du till senast? - Alex

Musik:

Lyssnar du på musik just nu? - Nej faktiskt inte.
Vilket är ditt favoritband? - Har nog inget "band"
Vad gillar du för musik? - REGGAE & DANCEHALL! ääälska!

Kläder:

Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja

Smink och hår:

Använder du mascara? - Ja
Använder du wax? - Nej
Använder du ögonskugga? - Ibland på helger.
Använder du kajal? - Ibland
Använder du hårspray? - Ibland
Använder du volymspray? - Nej
Använder du mousse? - Nej
Använder du deodorant? - Ja
Använder du skinspray? - Nej
Använder du parfym? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? - Ibland men mest läppsyl
Använder du brunkräm? - Nej foundation?
Använder du rouge? - Ja
Uppsatt hår eller hängande? - Det beror på 
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej
Duschar du varje dag? - Ja oftast men inte håret.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Haha nope!

Haha har lite tråkigt... tog denna från carros blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0