Sista dagen på lördag? Va?

Alltså vad händer haha? Vadå sista dagen vi lever på lördag.. fick panik först när jag fick reda på det och såg videon på aftonbladet, men vem säger att han har rätt? som om ingen har läst bibeln förut eller? Och tydligen INTE märkt att det står att jorden ska gå under 2011 i maj? Jag hoppas att det bara är bullshit, för det har ju inte hänt ngn annan gång när mer seriösare forskare har sagt det? När folk har varit dubbelt så oroliga.
Och vadfan, jag vill hinna ta studenten, skaffa barn, bli 18 hahaha.. hemskt. Usch. Kommer vara rätt spänd på lördag ändå... vad fan ska man göra på lördag liks? Vet inte om jag vågar dra ut, tänk om världen går under när man inte är med sina nära och kära... fy.
Men på fredag ska jag feeeeeesta, nu man man iaf en bra anledning ;) Fan kanske sista gången jag festar i mitt liv, eller? haha wiho.
Nej men vet faktiskt inte om jag tror på det eller inte. Vi fåår helt enkelt vänta o se.
Men jag som har så mkt att längta till.... kan det inte vänta isf till dec 2012 om de nu måååååste hända ngn gång när jag lever? aja, vi får se om jag skriver ngt inlägg på söndag eller inte! Kommer fan vara as glad om jag gör det haha!
Pusseli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0