När ångesten tar över...

IRRI, råkade nyss radera ALLT jag skrev.

Aja, jag skrev att jag inte har tränat på typ hur länge som helst!!!! Typ en och en halvmånad?!?! Men ändå om jag tränar känns de som att det ändå inte händer något? Och jag gjorde en tabbe när jag valde gymmet i stan, rådmansgatan. Det är tråkigt, öde och ensamt. Och uuuusch. Finns inget tråkigare att göra än gymma? När det här gymkortet tagit slut ska jag fan börja gymma på svettis igen! Sen ska jag fan börja på dans, vem vill börja med mig?!?!!
Och sen där man vill gå ner är det självklart svårast, benen....
Och jag älskar maaaaat, så kan inte sluta äta de haha, och tycker det är skit tråkigt att kolla på film utan att äta ngt? Har jag rätt haha?
Så hur faaan ska jag göra? Ska börja gå ut o gå mer, eftersom det oftast är bra väder.
Jobbigt... åh.
Och nu när sommaren kommer kommer man festa ännu, äta ännu mer, onyttigt ocksååå..
Aja, tråkigt utan allt de och jag ska ha en bra sommar!...
Så får väl komma på ngt sätt.

Blööö

Kommentarer
Postat av: mickis

linn dina ben har liksom inget fett, det är muskler och muskler kan du inte "träna" bort pussssssss

2011-05-19 @ 16:06:22
Postat av: Linn

Haha söt du är mickis, men jo.. haha något måste ju gå o göra?!?!? :( puss

2011-05-19 @ 17:10:18
Postat av: Bella

Jag kan gärna börja på dans med dig!!!

Dessutom behöver du inte ens tänka på vad du äter du e inte ens tjock!!!

2011-05-19 @ 17:24:55
URL: http://bloggbella.se
Postat av: mickis

asså.. ja har samma problem, och de är svårt, man kan ju träna, för de formar ju musklerna oxå.om du skulle få smalare ben skulle de se opropotioneligt ut

2011-05-19 @ 18:13:48
URL: http://m-taberman.blogspot.com
Postat av: Linn

Nej asså om jag tränar styrka känns de som att jag bara kommer få fetare ben :o jag vill liksom bara gå ner o få fastare lår o kropp ...

2011-05-19 @ 19:06:16
Postat av: Linnea<3

Asså du behöver inte vara orolig om du inte tränar på ett tag eller nåt. Du är inte tjock eller nånting!! Du är jättefin!!!!

P.S. Tips: Börja på streetdance!!! Där tränar man och så utan att man typ märker det! Jag går på det o det är det roligaste jag gör på en hel vecka!! :)

2011-05-19 @ 23:53:50
URL: http://goldensand.bloggplatsen.se
Postat av: Linn

Haha tack sötnos! Jaa tänkte börja på ngn dans efter sommaren! :)

2011-05-22 @ 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0