LIKE I'M THE ONLY GIRL IN THE WORLD

Ja, då var det helg igen! Den här veckan har gått snabbt för att jag varit hemma hela veckan.. segt. Men jag ska gå nästa vecka, men börjar på tisdag för har studiedag på måndag, skönt! 
Den här helgen verkar vara tråkig... ingenting händer, inget bestämt, hatar det. Vet inte vad man ska göra, men då kanske det händer något roligt helt plötsligt;) det är iofs också kul! Så imorgon ska jag nog ut och ha det kul. Idag ska jag bara vara med fellan, vi ska kolla på Robins fotbollsmatch! sen vet jag icke! Får se vad denna fredag har att bjuda på, om den ens har något att bjuda på... 
Snart är det fan sommarlov, igen. Sjukt! Om en månad har jag sommarlov om 3 dagar! Fyfaaan vad nice! SOMMAR!!!
Måste boka göteborg också.. har ju inte fått arslet ur vagn än! Irri. Något kul ska jag fan göra i sommar, åka iväg någonstans med alla min tjejor!!! Eller några av dom! Eller kanske åka utomlands med amanda o hennes familj, nått!!
Här är en bild på min första tatto ( det ska bli meeeer ) :


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0