I'm on my way

Nu sitter jag på Angelicas jobb, min pappas flickvän. Hon slutar kvar över tre så då ska vi åka och handla och sen hämta Robin, sköööönt det ska bli med en vit/lugn helg! =) Gillar!
Men hoppas bara att vädret ska spricka upp imorgon och söndag... får hoppas på det! 
Och igår när jag färgade håret blev det gaaaanska mörkt, så alla mina slingor o det försvann. Men jag är ganska nöjd ändå, gillade inte min förra hårfärg, trivdes inte i den, så ska ha såhär en stund sen ska jag göra ytterligare en färgning ljusare så får jag se hur det blir om jag kan göra slingor på det sen! :) Nu är jag typ hasselnötsbrunhårig haha! Något sånt!
Men jag skriver kanske något mer senare eller imorgon, pusseli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0