Fuck fuck fuck it

Nu är jag hemma, skööööönt! Skulle egentligen slutat 4 men hade två håltimmar och sen fick vi skippa sista lektionen så slutade 12 idag! Och imorgon slutar jag 12 också, och det är freeeeedag :D
Imorgon ska jag vara med alle, vi ska först hem till henne o hämta grejer sen sola sen börja fixa oss i guess? Och fixa dricka o käka! Sen ska vi kolla på robins match, fast inte hela tror jag, så ska vi tjejer ses o föra ngnstans... maybe hos robin hehehe. Amanda laura linn erica jag alle är vi hittills iaf! :) så får se hur det blir imorgon!
Sen ska jag äntligen färga håret idag!!! SVART! Så skönt, det är det jag trivs i, så kommer vara det ett långt tag nu!
Ska sova hos amanda idag också, för hennes föräldrar är i rom så vi är själva, och hennes bror! så det kommer bli perfa!
Sen har jag bestämt att jag ska börja sola konstant. Man blir automatiskt bättre! ;)

Pussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0