Everything is different now bitch

Kuuuul men nationella tycker jag! Eller inte.. I engelska dessutom. Men har bara uppsatsen kvar nu som börjar tjugo i... Sen slutar jag, typ fem... Men skönt med fredag imorgon iaf! Då ska jag och robin till pappa, och fira honom, ska bli skönt med en lugn och solig helg faktiskt... Riktigt skönt! Myyys
Ska nog färga håret idag också, med den där nya mouss hårfärgen, ska ta ljus brunt och se hur det blir, sen ska jag förhoppningsvis göra blonda slingor på det, så lägger in bild på det när de är klart!
Och har ååååångest. För allt känns det som, pengar, skolan, träningen!!!!!!!, mig, allt.....

blööööööö, får hålla ut till sommmaren.. tack och hej!


Hihi jag och linn i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0