Don't forget to love yourself

Sitter i skolan nu, och börjar om ungefär tio min. Fast slutar ett idag så det är väl positivt. Men imorgon och resten av veckan vill jag inte prata om.. Eller okej, nationella engelska på torsdag från halv ett till FEM!! Döööööda mig. Fan vad jag längtar tills jag har slutat skolan, kommit på benen och börjat jobba! OCH FYLLT 18..
Och en till sak som är positiv är att de är fan sommar nu!! Eller som Demjan skulle sagt.... det blir sommar den 1 Juni? Eller hur Alle? hahaha. Det ska firas!! Och ännu bättre, sommarlov om exaxt en månad igår!!! Fyfaaaaan vad jag längtat. Men ettt problem som  vanligt, sommarjobb....... Fan vad jag behöver ett men hittar inge, ( inte för att jag letat spec mkt men ändå....)
Och idag ska jag väl träffa amanda efter skolan, om vi ngngång kan få tag på varandra med tanke på att ingen av oss har mobil!!! Så irreterande. Så hoppas hon hör av sig snart på face eller nått! Om jag hinner se...
Sen ska jag och älskling träffas och göra hemlagad pizza, yummi! Och städa och ha tvättis... mindre yummi.
Och  i helgen ska jag försöka övertala min älskling på att åka till min pappa, och bara chilla i det fina vädret och bara va.... hoppas han vill det!
Nu ska jag snart gå upp igen , och städa....... PUSS

Tumblr_lkixa0cttq1qfgs6vo1_500_large
Häärlig bild.. Åh vad jag vill åka utomlands.. även fast det är sommar snart. Med roooobin... Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0