Död

Shit alltså, vilken kväll igår. Man mår ju verkligen som man förtjänar idag kan jag ju säga..usch. 
Igår var vi först och åt vi tjejer i sågen, sen hem till erica sen drog vi till billy där det var proppfullt av folk! Riktigt kul var det av det man kommer ihåg haha.. Fyfan. Ska ta det lite lugnare nu dom här helgerna.. Och mitt simkort och mitt batteri till min telefon är borta, alltså hur lyckas man?! Först slå sönder min iphone sen nu det här. Men de ligger nog hos billy så när jag orkar pallra mig dit så får jag leta efter de, jobbigt.... Men jag är ganska nöjd ändå med igår!
Har fortfarande inte orkat lägga in bilder från spanien eller min tatto. Gör det ngn gång. Hah.
Nu ska jag bara slaaaappppaaa o vänta på min älskling!

Bild från igår! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0