Weeekend

Skönt med fredag vill jag säga!! Ska bara chilla idag, och myyyyysa med nybakta lussebullar med vanilj och nått bra på tv! :) Orkar inte dra ut idag, ska ut imorgon! Ska på tjejmiddag hos jannike, vi ska fira matildaaaa som fyller år på måndag! :D så det är jag taggad till! För var bara hemma hela förra helgen.. så imorgon vill jag ha kul :) så jag hoppas det blir det! Men vet inte vad jag ska ha på miig än, men det tar jag tomorrow! 

Det är fan julafton om 15 dagar idag! Shit vad sjukt att tiden går så fort, känns som det var sommar nyss?! Men skönt ändå! Vill bli av med det här skit året! :) 2012 has to be better!!
Har bokat frissan nu också, den 22 blir jag redhead!! Och den 19 ska jag o amanda göra naglar :D happy!!
Mina nyårsklänningar har kommit också, har nog bestämt mig vilken jag ska ha.. den från nelly blir det nog! :D
Sååå taggad till nyår o allt, åååh!
Men det var väl typ de jag hade idag! Kanske skriver senare eller inte!
Pusseli*

Tumblr_lvy37prgn71r2hfw0o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0