It can't rain forever

Ligger i sängen och kollar runt lite på datan, rätt länge sen jag skrev menmen! :)
I helgen har jag bara tagit det lugnt, sååå skönt! Jobbade igår 14-19 så fick in lite pengar också, najs!
Imorgon börjar jag 8 och slutar 2 typ, julbord imorgon.. rätt mycket att göra men det är kul. Efter skolan måste jag sola!! Och färga min utväxt måste jag göra i veckan också eftersom jag ska till frissan snart och färga mitt hår reeeeeed! :) Naglar ska jag också göra snart... den 19! Längtar!
Idag har jag varit och julhandlat med mormor, såå glad!! Hittade massa fint! :D Så det är najs!! Min snälla älskade mormor :)
Ska sova snart eftersom jag måste upp rätt tidigt imorgon och måste vara pigg.. vi får inte lunch förns halv tolv imorgon, så måste käka frulle i skolan tomorroww!!
Det var typ det jag hade denna söndag!
Ciao

2163399_f520_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0