Hellllllo

Sitter hos carro nu medans hon är och tränar. Sen efter det ska vi sola! 
Idag var jag o amanda i centrum en snabbis o käka lunch sen shoppade lite, fick med mig lite små saker :) imorgon ska vi till stan så måste köpa jeans då!!
Ikväll vette fan vad som händer, ngt vill jag göra iaf! =) får se!
Snart nyååååååår! e så taggad, vi är 10-11 tjejer som ska vara hos amanda först, sen ska vi på fiest! 
Hoppas verkligen att det blir en bra kväll,..
Sen på torsdag nästa vecka ska jag och amanda på KRYSSNING!!! :D ffett jävla kul! Hennes släkt ska med men vi har en egen hytt, så det ska bli skit najs! =)
Så har rätt mkt att se fram emot nu fram över :) 2012 ser ut att bli ett bra år HITTILLS...

Pussssy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0