Bye bye 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tattuerat mig, slagsmål...haha, sen inget mer tror jag.. :o

Har du några nyårslöften?

Ja!! Ska lägga undan 500 kr i månaden tills vi ska åka utomlands i sommar vi tjejer!! ett måste! 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte någon jag kommer på nu haha!

Vilka länder besökte du?
Spanien

Vilka händelser från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Allt drama, Alla sjuka party nätter, sen lite privat som jag ej kan skriva här..
 

Vad var din största framgång 2011?
Det vet jag inte faktiskt.. förstår inte frågan riktigt?

Största misstaget?
Tänker jag ej skriva här :)
 
Bästa köpet?
Hm de vet jag inte.. alla kläder och sånt? som vanligt typ?
 

Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol och kläder tror jag


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Danza kuduro - Lucenzo, Give me everything - Pitbull, Someone like you - Adele, I'm sexy and i know it - LMFAO, Where's them girlz at - Flo rida, sen många fler..
 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.. tyvärr! Men ändring på det 2012!!!

Vad önskar du att du gjort mer?
Oj det vet jag inte,.. 
 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Min stil vet jag inte riktigt, men DRAMA är vad 2011 står för.. iaf för mig. Usch. 
Sen tårar och inte så mycket glädje, typ som en berg och dalbana hela tiden.
 

Några nya bekantaskaper?
J
A, bella är en av mina närmaste nu som jag kommit väldigt nära. Så det är väl hon i guess :) och Unn i min klass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0