Tatto

Åh vad jag vill ha en tattuering till sommaren!!! Så fint! Jenny har precis gjort också, åh avis! O hon vet en som är skit bra o gör billigt i Solna!Åååååh , vill haaa! Men vet bara inte vad jag ska göra? Ska iaf börja med något mindre, sen större.. Ska nog göra något tecken på handleden först, sen ska jag skriva på sidan av magen ,vid revbenen typ.. Men säger inte vad jag ska skriva då kanske ngn snor min idea ;)
Men något av dessa ska jag iaf göra på handleden:


Betyder Lycka.
Kinesiskt tecken (hem, familj)
Betyder Familj.

Hm, så vilken tycker ni?


Där vill jag också göra en tattuering, med ngn text o vingar.


Och sedan där. :) Lääängtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0