Onsdag avklarad!

Nu har jag kommit hem efter en rolig dag på Ågesta! Haha typ brandstation o man ska göra olika saker, kul faktiskt! Fick se en film på oss från förra gången, ingen vacker syn direkt.. kanske lägger ut den här sen om ni har tur ;)
Ska nog gå ut o gå idag också, om jag inte går hem till robin sen.. För sommaren är ju fan snart här, och jag har inte kommit ngn vart på mitt mål än... om jag ngnsin kommer göra de? Hope so.
Sen har vi matte prov imorgon också som jag inte fattar ngnting av, kul. Robin ska hjälpa mig ikväll.. Han är liiiite bättre än mig på matte!
Och snart är det fan påååååsklov! Nästa fredag bara, fan vad snabbt tiden har gått. Skönt! Vill bara bli artooooooooon!!! Dit längtar jag mest... Nästa år i oktober.. Hm, ett och ett halv år? KUL. En evighet. Ska fan börja räkna ner dagarna!
CIAO!


Ta mig utomlands!!! Eller sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0