Hooomie

Så, nu är jag hemma! Kom hem igår natt, och åkte direkt till älsklingen. Skönt faktiskt, var fan varmare här än i Spanien! HELLO SUMMER!!
OCH, har TATTUERAT mig! Blev as nöjd! Lägger in en bild sen! :) Gjorde ont som f a n! Fy. Haha pappa fick hålla i mitt ben för att jag skaka så mkt, men gjorde den på en halvtimme, så det var ju skönt, Tack pappisen! Loveu.
O så har man druckit hur mkt goda drinkar som helst! Mums. Och shoppat som en galning! Lägger in bilder sen.
Och idag ska man väl bara steka ute så länge man kan, o få lite färg till valis. Fan vad snabbt tiden går nu alltså, snart kommer man stå där på skolavslutningen, = sommarlov!! Längtar.
O tyvärr fick jag inte jobbet från kommunen.. fett irreterande alltså. Så får väl leta själv nu då, jobbigt. Men måste boka Göteborg nu snart också. fuuuunnnny!

Lägger in lite bilder sen från kameran o så!



Jag och bellisen förrförra helgen!
PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0