Happy

Nu sitter jag hos fellisen efter en dag i centrum och lite annat! Har köpt lite smått! Två toppar jätte söta, strumpor såna där halva, halsband, bikini trosor, tror det var det! :) är nöjd! :) måste bara köpa hårfärg nu, för ska nog göra ännu mer slingor tills valborg! Nu taggar vi till här! Har lite små planer, eftersom jag och fellisen har löst allt skit nu, så ska hon vara med på valborg! Känns skönt. Vi ska väl äta middag några tjejer, som det ser ut just nu! Mys! 
Sen festa gäääääärnet! Var ju rätt länge sen som jag och felicia festade tsm.. tyvärr. Men nu jävlar! 
Lägger in bilder sen på saker jag köpt från barca o annat, och bilder från barca, när jag har tid o så! :) Så just wait!
Och vet nog redan vad jag ska ha på mig, fick ett linne från min älskling från gina tricot så ska nog ha det med svarta jeans som min mami ska sy in också. Sen massa smått och gott! Och ska nog inviga mina fina kil klackisar! Lääängtar tills löööööördag!
Och på måndag har jag och bästa ett år. Snabbt tiden gått tkr jag! Snart två år sen vi träffades, shit. Men lika kär fortfarande, tur det iallafall! 
Och sen kommer robin och hämtar mig här, han är på ollan o ser matchen just nu -.- Hopppas Man U vinner då, så han är lite glad när han kommer! Kevin ska sova hos oss idag också... kul.Klicka för att stänga fönstret
Här är mina älsklingar som jag tror jag ska inviga på lördag!

Geee mig löööördag.

Kommentarer
Postat av: Elinene

Varifrån kommer skorna? Asballa ju!!! och riktigt snygga :) jätte fin blogg föresten! :)

2011-05-01 @ 18:24:14
Postat av: Linn

Från have2have! :) åh tack så mycket!

2011-05-02 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0