-

Fan vad man kan sakna vissa saker, vissa tider, vissa personer.
Och det som är värst, är att man vet att det aldrig kommer bli så som man vill igen.
Det är deprimerande. Brukar tänka på att allt bara blir sämre och sämre med åren, eftersom man aldrig vill vara i just den tiden man är i, oftast, utan man vill bara tillbaka till nått hela tiden. Då allt var roligt, spännande och allmänt bra? Men varför tycker jag inte att det är det nu? När det egentligen är så bra, är i den roligaste tiden i mitt liv och inget kan bli mer spännande?
Så om ett år kommer jag vilja komma tillbaka hit? Där jag är just nu?

Förvirrande.
Just live the fukking life when you can.

Tumblr_lk2qxeqsxv1qdeg0fo1_500_large
Såhär ska man fan tänka. Livet känns så kort när man tänker efter, även fast det är det längsta man gör. Så, ENJOY EVERY MINUTE OF IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0