LOVEIT!

Tjenää!
Sitter i skolan och börjar om en kvart.. kul! Fast slutar typ ett så det är NICE!
Sen ska jag och Rebecca gymma och eventuellt käka middag på vårat salladsplace! =)
Sen efter det ska jag klippa mig.. hoppas det blir braaa då! Och inte för kort.
Och på fredag är det äntligen HÖSTLOV! Längtar så mycket.. orkar inte med skolan anymore.
På fredag ska jag, billlis, robin och hampä på bio, och se SAW 5 i 3D! Hej jag kommer inte kunna sova på år och dagar..
Men jaja, det är ju Halloween snart så ;-)

Och jag lääängtar till den 12 november, bröööderna klingemos fiest!
Haha satt och gjorde listan igår med billy.. men det gick så bra så efter ett tag, för någon "råkade" radera allt folk som vi markerat att skicka till hehe!

HAPPY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0