VILL HA HELG NU NU NU!

Tjooooooo bre, sittter hos amanda och har precis kollat film, KRAMA MIG hette den :) Den var helt OK!
JAG LÄNGTAR SOM FAN TILL HELGEN! Maaaaaandis fyller ju år på lördag ;) så vi ska fira henne med tjejmiddag och sen fest (Y) Ska bli så jävla kul!
ÄR AS TAGGAD!

Detta är veckans planer:
Tisdag: Vara hemma igen och bara ta de lugnt, och plugga!
Onsdag: Skolan, sen fika med tjejorna och bestämma lördagen ;) och sen köpa svart toning, tights och sola!
Torsdag: Skolan.. sen sola (?)
Fredag: Ska vi bara vara hemma och tagga tills lördag! Och sola (?)
LÖRDAG: FEEEEESTA!
Söndag: Sova.., plugga, sola (?)

Det är min vecka ;) AWESOME! ( hahahaha mickis )
Hhahahaha amanda sitter och sjunger på balkongen, jätte fint fint fint!  (Y)
TJA DÅ


Haha!






hahaha


JAG ÄLSKAR MINA TJEJOR! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0