Jag kan inte sluta hoppas..

Nu ligger jag i kevins våningsäng uppe! :) Ska sova strax, ska inte gå till skolan imorgon heller.. NICE!
Imorgon ska jag bara chilla och plugga.. jobbigt värre!
Allt känns jobbigt just nu, spec ämnet killar! Usch..
Ska försöka glömma, eller inte glömma men gå vidare iaf.. jag vet vad som gäller men det är så svårt ändå.
Jag kan inte sluta hoppas, hur mycket jag än försöker så försöker jag omedvetet klura ut en väg till dig.
Men jag förlorar inget på att försöka med en längre väg, jag bara sårar mig själv ännu mer. Men ibland måste man göra saker som man blir glad av för stunden och mår dåligt av efter..
För det enda jag vill är att vara i din närhet, som förut.
Jag jämför alla med dig, och i mina ögon är du perfekt.
Jag hoppas detta kommer leda till ett någolunda bra slut iaf..

Men glöm aldrig ;
Man lever bara en gång!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0