Jag hatar att jag inte kan glömma dig lika mycket som du gör..

Varför ?

Är det så svårt att glömma ?

Varför ?

Kommer känslorna om och om igen ?

Varför ?

Kommer tårarna när jag tänker på dig ?

Varför ?

Har jag så svårt att prata med dig ?

Varför ?

Skär det som en kniv i hjärtat när jag ser dig ?

Varför ?

Blir jag stum när jag är nära dig ?

Varför ?

Mår jag så dåligt ?

Varför ?

Gör det så ont ?

Varför ?

Kan jag knappt se på dig utan att gråta ?

Är jag kär? Eller är det bara hallucinationer?

Jag måste veta och jag måste träffa dig någongång igen, även fast det är det värsta jag kan göra just nu.

Allt blir ännu svårare när jag vet att du inte är " the one ".
Och att någon annan kommer få den platsen som jag ville/vill ha.

Jag vet inte vad jag ska göra.. vilken väg ska jag ta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu får du ju fan ge dig

2010-02-25 @ 14:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0