I always forget to forget U.

Åhhhhhhh vet inte vart jag ska börja!
Vill bara skriva av mig lite.. det behövs kan jag ju säga, det handlar om lite allt möjligt.

Alltså vad är jag för dig?
Har ställt mig den frågan hundra ggr om.. Förut hade jag en aning men nu vet jag inte längre. Vill inte vara en nobody för dig som du kan ringa när du villl för du VET att jag finns hära just nu.. men jag kommer inte finnas så länge till om det fortsätter såhär, det tar kål på mig. Du känner dig säkert träffad ifall du läser detta, menmen. Kan inte skriva det ngnannanstans och du vet ju exaxt hur det ligger till, du har mig lindad runt ditt lillfinger just nu! Ska du hämnas elller vad ska du göra? Ska du leka av dig nu?
Det som gör mest ont är att VETA att du kan göra vad fan du vill. Du kan byta tjejer som du byter kalsonger nu. Och du vet att jag skulle göra myyyyycket för dig, och det utnyttjar du känns de som (?) Jag känner mig helt LOST. Jag vet ingenting längre, vet inte vad jag ska skriva till dig och jag villl så gärna vara med dig det vet du, MEN det sårar egentligen bara mig ännu mer. Men just nu så skiter jag i de. Man måste göra saker ibland som får en att må bra i just det tillfället. Men efter de är då jag plågar mig själv och tänker alla möjliga tankar. Jag tänker inte vara något jävla KK men just i detta tillfällle så vet ja inte (?) Joooooooobbbbbbbbigt!
Du är allltid i mina tankar.. varje dag och varje sekund, jag önskar man bara kunde radera någon från ens huvud?! För dig betyder allt säkert ingenting, du bara kör ditt race. Men tänk lite på mig, jag får bara börja om och om igen. Orkar inte de längre, vet inte hur många ggr jag gråtit för dig.. Så allt får bli som de blir.. 
ALLTING ÄR SÅ JÄVLA VÄRDELÖST! tack godegud att jag har mina ÄLSKADE TJEJKOMPISAR!
Precis som en vän till mig brukar säga Mikaela " Hur lågt ska man behöva sjunka för att få det man vill ha" ?!
SÅ:
I QUIT I GIVE UP!
Orkar inte inbilla mig längre att jag kommit över dig, för det vore världens lögn.


!                                       

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0