Har ganska tråkigt, som ni kanske märker :)

PERSONLIGT
Namn: Linn
Födelsedag: 7 oktober
Hemstad: Haninge
Ögonfärg: Grön blå (?)
Hårfärg: Svart
Längd: 170
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: våg
Skostorlek: 38/39
Är dina föräldrar skilda: ja
Rädslor: äckliga små kryp
Mest använda namn på msn: Linn

FAVORIT

Färg: lila
Mat: olika
Sport: gymnastik! Och dans :)
Glass: no idea, alla funkar ;)
Godis: CHOKLAD!
Affär: Där jag hittar fina saker! 
Nummer: 13
Tuggummi: Spelar ingen roll haha 
Helgdag: Fredag och lördag
Årstid: SOMMAR!!!!!!!!
Radiostation: Där det är en bra låt (?)
Kroppsdel på motsatta könet: Haha ingen aning

VÄNNER OCH LIVET

Vem av dina vänner är mest lik dig: Mikaela tror jag faktiskt och amanda (?)
Vem är mest högljudd: Sofia haha ;)
Vem får dig mest att skratta: Haha alla mina vänner!
Vem har du känt längst: Sofia tror jag 
Vem är blygast: Ingen är blyg, alla är översociala haha! ;D
När grät du mest: Efter nyår.
Bästa känslan: Att ha någon man verkligen tycker om som känner likadant.
Värsta känslan: När man är ensam
Vart vill du bo i framtiden:  Villa

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Japp
Rymt hemifrån: Haha ja tyvär
Tänkt på självmord: Nej inte seriöst
Sovit utomhus: Ja, tältat 
Spytt i skolan: Nepp tack gode gud!
Velat bli modell: Har inte tänkt på de
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Haha ja det har vi väl alla!
Sett en död människa: Nej
Ätit sushi: Naej, haha men ändå säger jag att det är äckligt. 
Varit på scen: Ja
Retats: Haha har jag väll

DU

Svär: Ja det händer
Sjunger bra: Haha nej skulle inte tro de 
Duschar dagligen: Ja men inte håret varje dag, det sliter på håret :)
Vill gå på högskola/universitet: Ja
Vill gifta dig: Jag vet faktiskt inte, man känner sig så.. låst (?)
Kommer överens med dina föräldrar: Nej inte nu för tiden..
Gillar åska: Neeej
Spelar något instrument: Nej
Äger en ipod: Ja 
Sover med gosedjur: Haha naej
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Mcd
Singeldate/gruppdate: Haha, gruppdate ;)
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr isf
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: Kakor
Blind/döv: Döv hellre faktiskt

KAN DU
Gå ner i splitt
: Nej inte längre.. jag kunde för två år sen (?)
Skriva med båda händerna: Ja det kan jag
Vissla: Yesyes
Blåsa en bubbla: Ofc
Rulla din tunga i en cirkel: Ja?
Ha dina ögon i kors: Nej haha
Nudda näsan med tungan: Nope
Dansa: Såklart ;)
Äta vad du vill utan att oroa dig: Njaa

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Amanda haha (?) 
Du pratade i telefon med: Kommer inte ihåg   
Du msnade med: Kommer inte ihåg haha (a) 
Du kramade: Kommer inte ihåg heller
Du skällde på: Kommer inte ihåg -.-
Du sportade med: Alla i min klass på idrotten (?)

SENAST DU
Skrattade: Idag
Grät: Deru :)
Filmen du såg: KRAMA MIG!
Tuggade tuggummi: Nu :)
Drog ett skämt: Idag haha 
Sjöng en sång: Idag

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 2 men sover på 1 
Dricker du mjölk: Ja, men hellre vatten. 
Person du hatar mest: Vet faktiskt inte :)
Vad borde man uppfinna: Botemedel mot bakfylla och tidsmaskin!
Är du ett hälsofreak: Nej haha
Vilket är det värsta vädret: VINTERSLASK
Lekte du med barbie som liten: Klart jag gjorde de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0